Nepaisant to, jog SEO paslaugos daugeliui žmonių dar nėra labai gerai pažįstamos, vis daugiau žmonių ryžtasi į jas investuoti. Tačiau kaip pasirinkti SEO įmonę, jog nereikėtų paskui gailėtis? Kai kurios SEO įmonės Lietuvoje turi ypač prastą reputaciją. Deja, bet tai dažniausiai nedidelės įmonės, kurios siūlo pigias kainas, tačiau nepristato žadėtų rezultatų. Liūdniausia tai, jog nepaisant jų prastos reputacijos, kai kurie su pasitikėjimu žiūri į šiuos specialistus ir nuoširdžiai tiki, kad jie atneš jiems pelną. Jeigu norite rasti specialistą, kuris atliks paslaugas sąžiningai ir kokybiškai, tuomet rinkitės atsižvelgdami į jo patirtį, siūlomą kainą ir nepamirškite konsultacijos metu užduoti kuo daugiau klausimų. Įmonę pasirinkti sudėtinga, todėl susisiekite su kuo daugiau jų, jog galėtumėte susipažinti ne tik su skirtingais specialistais, bet ir daugiau sužinoti apie internetinių svetainių optimizavimą.
Kodėl skiriasi paslaugų kaina?
Jeigu išsiuntėte užklausą į kelias įmones, turbūt supratote, kad kainos skiriasi kaip diena ir naktis. Pateikiame priežastis, kodėl SEO įmonės nesiūlo panašių kainų:
- Pirmoji priežastis, kodėl kainos skiriasi yra ta, jog kiekvienoje įmonėje prie kliento internetinės svetainės dirba skirtingas kiekis specialistų. Jeigu įmonė turi didelį darbuotojų kiekį, kurie koncentruojasi prie vieno projekto, tuomet greičiausiai kaina bus brangesnė. Pagalvokite, jeigu prie vieno projekto vienoje įmonėje dirba vienas žmogus – SEO specialistas, o kitoje SEO specialistas, asistentas, projektų vadovas, rašytojas, kaip keisis kaina? Visgi tai visiškai nereiškia, jog tas vienas specialistas darbą atliks prasčiau, nei daugiau specialistų.
- PVM mokėjimas smarkiai išaugina kainą. Todėl nenuostabu, jog įmonės ir laisvai samdomi specialistai, kuriems nereikia mokėti PVM, siūlo kur kas mažesnes kainas.
- Nepamirškite, kad įmonės siūlo skirtingas paslaugas, todėl prieš pasirinkdami atkreipkite dėmesį ne tik į kainą, bet ir sutartį. Kai kurios įmonės dirba tik su keliais raktiniais žodžiais, todėl tam tikra prasme galima sakyti, jog joms tenka ne tik mažiau dirbti prie išorinio optimizavimo, bet ir vidiniai internetinės svetainės darbai tampa kur kas paprastesni. Tuo tarpu kitos įmonės dirba ne tik keliais, o su visais raktažodžiais. Neretai tokios įmonės orientuojasi ne tik raktažodžių pozicijas, o lankomumą.
- SEO specialistas reikia ne tik daug dirbti, bet ir nemažai investuoti. Todėl įmonės, kurios turi SEO katalogų, įmonių katalogų ar bet kokių kitų internetinių svetainių, turinčių aukštus reitingus, gali optimizuoti klientų internetines svetaines už pigesnę kainą. Dėl to paslaugų kaina kartais gali būti mažesnė.
- Kaina priklauso ir nuo to, kiek specialistai nori uždirbti. Kai kurie sąžiningai siūlo mažesnes kainas, nuoširdžiai dirba ir parodo klientams gerus rezultatus, kiti už tą pačią sumą atlieka vos tik kelis darbus ir teisinasi, kodėl klientai nemato rezultatų. Rasti sąžiningus SEO specialistus nėra lengva, dėl to neskubėkite rinktis.